1

Indkøbskurven er tom

Levering og retur

Levering og forsendelse

Bestillingen bestræbes altid sendt inden for 24 timer. Såfrem vi ikke kan imødekomme din bestilling, vil du høre fra os hurtigst muligt. Du kan forvente at modtage din ordre inden for 4-10 hverdage. Bliver pakken returneret, fordi kunden ikke har hentet pakken på posthuset, bliver der trukket et returneringsgebyr.

Ved udlevering af varerne overgår ansvaret og risikoen for varerne til kunden.

Det er ikke muligt at afhente bestilte varer hos Fiolashop.dk.

Forsendelse til udlandet

Vi leverer kun inden for Danmarks grænser. Der er ingen forsendelser til Færøerne og Grønland.

Fortrydelsesret og returnering af pakker 

Der ydes 14 dages fortrydelsesret gældende fra den dag du:

1. har modtaget dine varer

2. får den sidste vare i fysisk besiddelse, når det drejer sig om en aftale om flere forskellige varer, som er bestilt i én ordre som leveres enkeltvis.

Fortrydelsesretten kan kun udnyttes, såfremt varen tilbageleveres i samme stand som den modtages dvs. i original og uåbnet emballage. Ved retur skal pakken være sendt tilbage inden fortrydelsesfristens udløb. Ved returnerning tilbagebetaler vi som udgangspunkt straks pengene tilbage, dog inden for en frist på 14 dage. Hvis du fortryder et produkt, skal du kunne fremvise dit ordrenummer. Har du ikke dit ordrenummer, kan vores kundeservice som regel finde dig på navn eller beløb.

VIGTIGT:

Varer som sendes retur skal sendes tilbage til den adresse det står på den emballage som vare er kommer i. Det er en adresse i Tyskland og vil fremgå af forsendelsen. 

Hvis man sender tilbage til Fiolashops adresse i Danmark, bliver varen sendt retur til dig og du skal man selv betale porto tilbage. Det betyder også at der går meget tid med det, og du kan dermed risikere at miste din returret.

Der er ingen returret på gavekort, værdibeviser og virtuelle produkter.

Du mister din fortrydelsesret, hvis du bryder forseglingen på varer og anvender den. 

Reklamation og reparation

Vi anbefaler at du gemmer din kvittering/faktura som bevis på dit køb. Gem samtidig den indpakning som du modtog smykket i, der står en returneringsadresse.

Varer som sendes retur skal sendes tilbage til den adresse det står på den emballage som vare er kommer i. Det er en adresse i Tyskland og vil fremgå af forsendelsen. 

Hvis man sender tilbage til Fiolashops adresse i Danmark, bliver varen sendt retur til dig og du skal man selv betale porto tilbage. 

Hvis du oplever problemer med dit smykke, skal du altid kontakte os først via mail: info@fiolashop.dk

Når du sender en mail, må du meget gerne vedhæfte et billede af smykket. Herefter vil kundeservice i samarbejde med vores guldsmede hurtigst muligt vurdere sagen. Vi gør os altid umage for at finde en løsning.

 Hvad skal jeg gøre, hvis mit smykke går i stykker?

Hvis dit smykke går i stykker indenfor 2 år, er der mulighed for reparerer uden beregning. Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, at der forfindes en kvittering/faktura og at manglen ikke er opstået som følge af fejlagtig brug af smykket. Også her skal du kontakte kundeservice på mail: info@fiolashop.dk

Hvad skal jeg gøre, hvis mit smykke går i stykker, og jeg ikke længere har kvitteringen?
Gemme altid din kvittering/faktura som bevis på dit køb, ellers kan vi desværre ikke hjælpe dig.